QMatic
Kao svetski poznat ekspert u organizovanju redova čekanja, QMatic sarađuje kao posvećen i aktivan partner sa organizacijama i njihovim klijentima, nudeći efikasna, inovativna rešenja koja pospešuju povezanost sa klijentom, unapređujući njihovo poslovanje i usluge, optimizirajući redove čekanja.
Sa preko 25 godina iskustva, QMatic je danas vodeći ekspert u donošenju efektivniih rešenja u organizovanju redova čekanja sa finansijskim institucijama, javnim sektorom, zdravstvom i prodajom.
QMatic je pronašao koncept u organizovanju redova čekanja - upravljanje i povezivanje reda ljudi i relevantnih informacija od prikupljenih kontakta ostvarenih sa info pultova ili specifičnih regija.
Koristeći njihovo jedinstveno svetsko iskustvo, jedinstvena tehnička rešenja i izuzetne veštine, QMatic Vam daje snagu i šansu da poboljšate zadovoljstvo svojih klijenata, stvorite bolju radnu okolinu i učinite Vašu celokupnu organizaciju efektivnijom.
Organizacija redova čekanja je standardni proces koji se zasniva na tri različita koraka: kontakt, čekanje i usluga. Korišćenjem našeg iskustva i znanja organizacija redova čekanja daje Vam moć da učinite da se Vaše poslovanje razvija.
QMatic sistemi - Rešenje za svačiju potrebu.
QMatic danas donosi rešenja za finansijske institucije, javni sektor, zdravstvo i prodaju. Iako njihovi sistemi izgledaju različito, oni rade na potpuno isti način; navode klijenta ili pacijenta, poboljšavaju uslugu datu klijentu u smislu prioriteta i potreba, redukuju prethodno vreme čekanja, stvaraju bolje radno okruženje i poboljšavaju radni protok u samoj organizaciji. QMatic-ovi sistemi takođe ocenjuju korake u procesu i obskrbljuju kompanijski ili organizacijski menadžment sa osnovom za analizu i buduće poboljšanje procesa protoka klijenata.
QMatic vodi računa o svim svojim razvojnim i proizvodnim odeljenjima, da bi osigurali potpunu kontrolu nad kvalitetom u svemu što rade. Njihovi sistemi mogu biti sklopljeni za jedistvena okruženja u svakoj organizaciji i industriji.
Top